Translate

miercuri, 7 iulie 2010

PSALTIREA MAICII DOMNULUI -PSALMII 26 si 17

                                          
Doamna, stralucirea cereasca a fetei tale sa fie luminarea mea si lumina harului tau sa straluceasca deasupra vrajmasilor mei, caci eu voi canta numele tau preaslavit. Sa nu intorci fata ta de la mine. Frumusetea si bunatatea ta le-a dorit sufletul meu si pe tine te cauta inima mea, ziua si noaptea, imparateasa cereasca. Nu lepada harul si milele tale de la noi si voi proslavi intre neamuri slava ta, cu care te-a preaslavit Tatal, Fiul si Sfantul Duh.

**************************************************************

 Iubi-te-voi, Doamna, imparateasa cerului si a pamantului, si voi proslavi minunatul tau nume printre neamuri. Marturisiti-va Maicii Domnului, voi, care sunteti cu inima zdrobita si ea va va intari impotriva tuturor vrajmasilor vostri.  Sursa:


Doamna, darul sanului tau este o lumina pentru noi, si din tine ne hranim cu laptele indulcirilor tale duhovnicesti ori de cate ori flamanzim si insetam. Cei ce sunteti credinciosi, cautati si preaslaviti pe Stapana, caci ea este grabnica ajutatoare si mijlocitoare la Dumnezeu.

Fii scaparea noastra, preabinecuvantata Maica a lui Hristos Dumnezeu, caci tu esti pentru credinciosi o minunata intarire.

Slava tie, a tuturor credinciosilor osardnica aparatoare!...


 http://monicadaniela84.blogspot.com/

                                                                                           Zadkielix alias D.M

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu