Translate

luni, 8 iunie 2009

Oare s-a dus tot acest circ?

S-AU DUS...
ASA CUM AU VENIT...
CUM ASA? CUM asa sunt ei deTRUFASI, BINE INFIPTI IN CEEA CE SE NUMESTE A FI ESICHIER...POLITIC!!!
AMETEALA SI PERPETUA GARGARA NE-AU DAT GATA! SA NU MAI VORBESC... CU UN PIX,UN CARNETEL, CU 1 KILOGRAM DE MALAI, DE FAINA, DE VIN SAU CU ALTDFEL DE "POMENI" ELECTORALE, CU SARBATORI, MUZICA MICI SI BERE EI au reusit SA CUMPERE SIMPATIZANTI SI SA-I CONVINGA sa le dea "cu stampila"
Recunosc ....am fost in ziua votului sa-mi exprim doar...dezgustul si, cu buna stiinta (asa cum am considerat) AM STAMPILAT ACEL BULETIN TOT ASA CUM MI-AM DORIT..."CU STIL"
RECUNOSC DIN ACEST PUNCT DE VEDERE CA, DACA NU AU REUSIT CU MINE "MANEVRA" DE 50 RON (ALIAS PARTIDUL CU "ROSII"), am considerat ca nu este bine sa se foloseasca acest drept al meu cu rea-stiinta spre o fraudare...
Poate ca par un pic prea avantat si prea exgerat, insa avand acea experienta de..."observator" din scrutinurile anterioare, si vazand cum stau lucrurile atunci..."live", acum fara sa mai stau pe ganduri am actionat in consecinta...Cel putina mi-am exprimat dezgustul fata de toata aceasta putreda cloaca de comunism vopsit si de santierism occidental cu aroma de BALCANI IN CARE EI ne-au tot introdus...
Insa ar trebui sa remarc ceva...Plângerile reciproce pe care şi le-au făcut diversele formatiuni sunt o dovadă clară ca inca mai exista Ev Mediu pe aici...Nu se stie cine anume a inventat şi practică turismul electoral şi mita electorală de a fura voturile, insa REPET pe mine nu m-au putut corupe . Mai mult decat atat, toate aceste jonglerii si rezultate nu au decat darul dee a bucura acea opinie publica plina de lichele si lingai, trepadusi si agarici de tot felul ce mustesc si roiesc precum albinele intr-un stup!!!
Oare aceştia sunt marii oameni politici ai României? Oare chiar aşa s-au ridicat? Cu specula, cu minciuni si promisiuni neonorate niciodata? Oare aşa se menţin la putere prin nepăsarea, prin dezinteresul celei mai mari părţi a electoratului?
Poate ca sunt niste intrebari destul de dure si poate lipsite de un raspuns evaziv in arhicunoscutul stil al domniilor sale...
Ce pretenţii putem avea de la liderii acestor partide când, numai cu cateva zile scandalurile si tot felul de urlete spe tot cuprinsul tarii s-au intetit atunci ccand cu n suma erai sef si racolai alti adepti sa voteze asa cum banul si influenta decide?
In fine, nu voi uita insa ca tot acest circ s-a terminat si, cu speranta ca pana i n toamna asa ceva nu se va mai produce va urez ndragi cititori ai blog-ului meu sa aveti parte de pace , liniste si sanatate...
Ca de restul, stim noi cCine are de grija...Nicidecum ei...Saltimbancii s-au asezat pe scaune...Unii ceva mai silentuosi, altii cu mult fast si tam-tam...Sa inceapa reprezentatia ca de multa vreme doream asa ceva...Exagerez cumva?

Zadkielix alias D.M

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu