Translate

duminică, 7 iunie 2009

Un Nou Inceput al Nationalei de fotbal

E altceva...Romania a invins in sfarsit in aceasta grupa de califivcare pentru Campionatul Mondial 201O.
E o altă atitudine o altă respiraţie.Parca si e acea atmosferă. Fără crispare, fără neputinţa de la Constanţa, cu Serbia, fără debandada de la Graz. Altfel.

În primul rînd am îndrăznit si am reusit să ne uităm şi către poarta adversă. Se poate spune că Lituania nu e Franţa, nici măcar Austria. Că n-aveam cum să nu fim mai buni pe un teren ce parca era undeva la Ciorogarla... Dar în majoritatea timpului am fost atat de rapizi si atenti incat doar am privit doar înainte, spre terenul lor.

De la mijloc în sus am fost aproape complet schimbaţi. Clasică a fost doar apărarea, dar atunci cînd clădeşti ceva trebuie să începi de la fundaţie.

De aici se pleacă, de aproape de Baltica. Neapărat spre Africa de Sud, pentru că pînă acolo ne omoară calculele.aTITIDINE, REZULTATE, NOROC!

Zadkielix alias D,M

Un comentariu:

  1. Sa dea Bunul Dumnezeu ca acesta sa fie un nou inceput de echipa nationala dintr-aceea ce ne-ar face mandrii ca suntem romani!

    RăspundețiȘtergere