Translate

miercuri, 10 iunie 2009

Un nou inceput--DEEA

Buna sa va fie inima doamnelor, domnisoarelor si dumneavoastra domnilor...In viata oricarui om intervin fel de fel de momente cu plusuri si minusuri, cu suisuri si coborasuri...Prefer sa ies putin din discutiile acestor zile legate cu fraude si alte alea si sa fac si prefer sa mi arat si sa topesc bucuria de a fi cunoscut (chit de cateva zile, prin intermediul mess-ului) un suflet deosebit, Fara a ma pronunta sau fara a avea un ton vehement, radical amciteva observatii legate de aceasta fiinta deosebita- DEEA.

TotUL A INCEPUT ASA CUM NU MA ASTEPTAM...NU STIU CE ANUME M-A determinat sa remarc un asea inger de fata, insa a fost explicabil nu numai datorita rezonantei id-ului buclucas ci indeosebi poza a avut un efect devastator asupra reactiilor mele de baiat...
Nu cunosc insa acea proportie "magica" bazata pe alchimie ce parca a atins apogeul, am descoperit(fara sa ma dau vreun fariseu scolit in cercuri inalte) in discutie cu DEEA multe chestiuni si puncte de vedere asemanatoare.
Si, daca nu ma insel chiar e prima oara cind postez si altceva legat de sferele politichiei sau a descoperirilor...Nu cred ca ar trebui sa ma priviti cu alte priviri (atunci cand veti lectura avid aceste randuri) insa mi se pare un eveniment ca "fiara" din mine sa se lase atat de fascinata de aceasta uimitoare,charismatica si inteligenta creatie dumnezeiasca"...
Nu ma voi asemana astfel acelor "clienti" de-ai mei ce au alocate spatii intregi in acest univers al blogosferei ca le spune alegatorilor “v-am prostit”....
Iar, dumneavoastra, ca niste oameni si apropiati cat de cat impartiali mai bine ati inchide ochii pentru ca “o cauza buna”...
Deoarece,asa ceva nu credeam sa mi se intample..Desigur, acum scriu si sub influenta acelei stari de empatie, euforica Insa va rog frumos sa ma scuturati din toate puterile daca am gresit sau traiesc in vise, Nu imi luati deloc insa aceste stari super! Deoarece as risca sa ma apropii de intelesul unei expresii de genul “a fi luat de prost”...Si credeti-ma,ma stradui nu numai sa stau in asa ceva ci sa fug toata viata de rautate, meschinarie, prostie si grandomanie....In rest numai DRAGOSTEA e acoperitoare pentru tot fenomenul.

Sunt permanent atasat NU DE ACCESORII PRECUM telefonul mobil/laptop/BlackBerry/etc.,ci de acele persoane cu adevarat ce "au acel CEVA" CE I FACE SA STALUCEASCA SI MA PROVOACA ATAT MENTAL CAT SI SENTIMENTAL!!!
Degeaba se tot spune ca as avea reactii derutante ca de regula vorbesc tare si gesticuleaz, sau ca-mi place sa atrag atentia celor din jurul lor, si ador sa mi se faca toate poftele...
Nu au decat acei "prieteni" de ai mei sa ajunga sa se planga cat de ocupati si cata munca grea au in spate....Pun pariu ca voi primi reactii de genul.." ala care sta non-stop la net " e un terminat...."
Imi exprim doar acvel "respect" transpus prin felul de a fi al meu, acela usor agresiv si semi-vulgar!"
" pLECATI HIENELOR!" Sunteti mai ceva decat toti prostiii ce se cred inteligenti...
Daca faci greseala sa ma intrebi ce fac mereu, pregateste-te pentru un raspuns tip, de genul "am stat aseara pana la....o ora indecenta oricum....ca sa termin.....whatever", si de la tine se asteapta raspunsul standard "vaaaaaiii...bla bla...compatimiri". bleah
Complexul asta de a fi ocupat/a este o trasatura comuna pentru de-ale mine, dar se manifesta un pic diferit la altii
DEEA e un alt moment important in viata mea si ma voi ruga Bunului Dumnezeu ca sa randuiasac cele bune si pentru mine!!!.
Multumesc DEEA ca existi si ca ai avut acea rabdare, intelegere si sper ca pe viitor sa fie si sa creasca aceasta relatie...
In rest sa auzim numai si numai de BINE!!!
Zadkielix alias D.M

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu