Translate

duminică, 7 iunie 2009

Imaginea Maniei cu RO

Toropiţi de căldura de afară şi de viaţa grea din cămin, ROMANII şi-au petrecut scrutinul de duminică , RELAXATI la terasă, cu PET-uri cu bere şi pungi cu seminţe, încercând să rezolve o dilemă: “Votăm cu sau PENTRU CINE? Nu cumva se seaman totul cu “unicul” si “vesnicul” cu Partid Comunist ?”.
Nu este o gluma si nici ceea ce am visat eu (la propriu...) ci acea stare de amorteala neaosa, tipic mioritica ce inca ne defineste!
Imi pare rau sa o spun si sa o repet....Acel proverb "astia avem...cu astia defilam" sew pliaza perfect in aceasta conjunctura!

Altădată iniţiatoare a mişcărilor politice de amploare, Mania aceasta pura românească traversează astăzi o nouă etapă - apatia generală şi implicare la nivel zero. Principiul este simplu: “Dacă ei nu fac nimic pentru noi, noi de ce le-am da ceva în schimb ?”
Mi se pare oarecum bizar, insa promisiunile neonorate sunt de-a dreptul transpuse in societate de furnici…
. Ignoraţi de aproape toate partidele, tinerii incearca fara sa-şi înăbuşe orice pasiune ascunsă pentru politică şi guvernare, susţinând că “marfa de pe piaţă nu-i satisface”.
Poate ca ,odată ce se vor starpi atatea ghinioane si nereusite nu vom mai fi atat de stârniţi si aprinsi vom trage si acea concluzie
Insa nu se poate schimba starea naţiunii deoarece m-as surprinde prin buna informare şi judecata limpede, la rece a evenimentelor de pe scena politichiei autohtone.. Asa ceva nu exista!!! Concluzia? Majoritatea nu au mers la vot pentru că sunt frustraţi de “bătaia de joc” cu care sunt trataţi zilnic ca cetăţeni, de când ies pe uşa case şi până când se întorc, de calitatea proastă a tuturor servicilor şi de dramele financiare care le experimenteaza…
Parca se aud ecouri, soapte ce cresc asa ca intr-un film de groaza…spunand:
“Sincer ce se intampla?, spune-mi tu cu cine să votez? Cu EBA, care nu ştie să lege două fraze? Cu Stolojan? Cu Severin? Nu cumva am fost “trasi pe sfoara”?Cu cine sa mai tin? Nu exista oare dreptate?”
Poate ca exagerez, insa as mai vrea o premiea….Măcar dacă intră.... Ciobanix Becali şi Tribunul Vadim în Parlament o să ne distrăm….
De ce?
Pentru ce?
Cu ce?
Oare de ce?
Inspre ce?
………………………………………………………………………

Zadkielix alias D.M

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu