Translate

luni, 22 iunie 2009

DEEA Episodul 17

A vorbi cu tine este una dintre cele mai frumoase lucruri ce le-am experimentat. A-mi imagina si te asemana ca si o zana protectoare, ca o fiinta iubitoare si plina de calitati reprezinta de asemeni ca si acea binecuvantata clipa cand te-am intalnit!
Si ma bucur nespus ca , fara sa te caut in exces te-am gasit!
Acum,sa stii mandro ca o sa fiu(asa cum sunt si pana acum), cuminte si "cu capul pe umeri"
N-o sa incerc niciodata sa te dezamagesc deoarece nu meriti sa fii decat stimata, venerata, iubita pana la capat. Si acum sa stii ca de-abia astept sa "invatam impreuna" sa ne pierdem in placere, sa ne topim, sa te tin in brate sa sa savuram clipa, extazul.
Intotdeauna sa stii ca ti voi fii ascultator si nu am sa abuzez niciodata de ceea ce imi vei spune, stapana a sufletului meu!Si sa mai stii ca eu nu o spun fals sau cu gand dea profita de situatie ci " TE IUBESC DEEA!"
Zadkielix alias D.M

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu