Translate

joi, 11 iunie 2009

DEEA Episodul 2

Stiu ca poate parea deplasat...Aceste ganduri "la cald" pot fi doar rodul unor senzatii cu adevarat inalte,ale unei stari de bine...
Deea,poate ca ti se va parea destul de complicat...OH, SI inca un aspect...Nerabdarea mea cat si elanul meu poate sa fie considerat doar o simpla stare, dar NU e de moment...
Cuvintele au acel dar de a transmite ceea ce noi simtim si experimentam...Poate ca nu sunt atat de priceput a alcatui cate ceva cu adevarat demn sa ilustreze aceasta situatie inedita in felul ei...
Atentie, sa ma ierti daca in acest mod abordez aceasta etapa, aceasta (lasa-ma sa admit ca ar fi) borna...
Nu esti o borna, esti o fata cu multe secrete ce are multa rabdare de a ma...suporta, dea interactiona cu mine, un rebel (ca sa nu ma exprim altfel, mai dur ...)
Da, aceasta incercare de-a mea nu de a te convinge cat de "baiat bun" sunt (recunosc ca nu fac parte din acei oameni linistiti sau asezati) se vrea a fi doar o apropiere, o forma de a interactiona cu tine, altfel decat pe mess...
Am sa continui sa spun in continuare ca e ceva cu adevarat fantastic acest debut de imprietenire...Indraznesc sa spun asa...Sper sa nu fi exagerat!
Nota Bene Nu e chiar asa de greu sa te aseman, sa te inchipui din simple discutii sau cateva poze...
Nu sunt atat de versat in acest subiect... Insa sper, cu fiecare minut sa devin un om bun, unul care sa fie cu adevarat...om.
Nu deviez si imi voi incheia aici aceste ganduri cu speranta ca,mai devreme (nu tarziu) imi vei permite sa ti aud si vocea...

Zadkielix alias D.M

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu