Translate

sâmbătă, 6 iunie 2009

Ganduri-ganduri...

....Am ajuns departe..De-partarea m-a indmnat sa caut ceva. Ce va fi e doar un posibil raspuns. Raspunzator de ceea ce am aflat si indemnat de constiinta sper sa iau cea mai inteleapta decizie...
De ce, decis asa nu pot insa sa-mi reprim rasul aproape sarcastic, atunci cand inca observ in Cetate PORTRETE DE "HOTI, PATRIOTI" SI "COMUNISTI IMBUIBATI" CE PARCA, IN LUMINA SOARELUI SAU A REFLECTOARELOR NE SFIDEAZA...?
Intre NOI FIE VORBA, parca cei doi crestini si patrioti care vor scapa tara de hoti ar cam generao problema.Care s-ar traduce cu "de aici nu plec", fie ca sustinatorii din peluze urla si fac mitinguri...
De ce nu exista, nici in ajun macar cateva momente de liniste chiar o armonie deplinaas dori...
Oare sa fie efectele unei noi crize? De ce nu se mai acrediteaza acum ideea aceea a "salvarii"? De ce acum se tot incearca altceva?
Si asta deoarece in pole-position oricine este convins ca sondajele de opinie nu ar reflecta realitatea.
Cum ar fi insa daca acesti "cavaleri" ar sparge si ar distruge (nu clasamentele, fiti linistiti) ci unele "recorduri"? Nu-i asa ca v-ati astepta la unele "metode" de raspuns?
De asta poate ei au deja gata pregatit textul cu frauda.

Doar ca fiind eu convins ca situatia este mai mult decat albastra, mai am o singura dorinta: sa dispara odata pentru totdeauna din public, sa se intoarca de acolo odata pentru totdeauna!
Pentru asta, insa, ar fi trebui ca " Luminatul"-Legheonul ca si secund al acestui personaj provenit dintr-un imperiu imaginar de eruditi sa se lase , atat de bisnita cat si de afaceri cu oameni, mingii si trofee...
Personal nu ii mai doresc nici pe mult-ravnita eurolista,nici sa mai "marce banul la greu", deoarece nu-si mai merita nici un fel de "respect"...Poate ca exagerez, insa alternativa lor, moentele "cavaleresti" petrecute cu sau inainte de "a face echipa" atarna mult prea greu...
Insa nu cumva au "facut-o" si de data asta...numaidecat la limita. Si asta deoarece luminatia sa este de parere ca numele sunt suficiente pentru a se avanta... craisorii spre urne in a se ...exprima plenar....

Motiv pentru care imi voi incheia aici expunerea, fara a fi deloc speriat, recalcitrant sau manios.. Nu am nici un dram de (re)cunostinta daca mi-ar fi spus vreo zana ca am fi niste servitori docii...
Poate ca aceste alegeri ii vor trezi si calma...pe acesti indivizi...
Dedicatia se indreapta si catre acei flacai de-ai sai ce se jura ca ar avea ceva de castigat...
Numai bine pana data viitoare...
Daca am exagerat catusi de putin sa stiti ca, in cadru mai restrans, nu prea as avea de ce sa ...port vreun "nou" lacat la gura...
EUROPARLAMENTARE vesele si corecte as dori...daca se poate

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu