Translate

miercuri, 17 iunie 2009

DEEA Episodul 12

.................................................................................................
....Nu credeam ca am reusit-o si pe asta...Am gresit, am exagerat am glumit mai mult decat idiot...Nu ca ami-as fi dorit asa ceva...Nici prin gand...Si pentru sta, timp de multe ore am ramas tulburat...
Pentru ca fara sa par altul, am incercat sa par ceea ce nu sunt...Si acum, fara sa ma ascund dupa degete AM GRESIT...Oricat as incerca sa ma disculp cred ca ar fi de...prost gust ca sa nu -mi recunosc acest moment de ratacire...
Insa mai cunosc si altceva...Cu totii gresim, asta nu inseamna ca nu putem fi iertati.... Daca as sti ca acele vorbe scrise si aruncate prin intermediul mess-ului au avut atat forta de a te supara,imi cer si imi plang acest lucru... Chiar daca pe moment poate nu o sa fie bine primite aceste incercari mai mult decat ...copilaresti. ma voi ruga si t voi ruga sa accepti aceste cuvinte si aceasta situatie, cu promisiunea ca nu voi mai face aluzii de nici un fel...
De asemenea, fara sa exagerez,zano stiu ca pot indura orice tortura, orice pedeapsa, pentru greseala mea, inafara de una singura-ignorarea ce ar duce la un cuvant ce suna dureros- despartirea. E mai presus de puterea inimii mele de a indura aceasta durere, iarta-ma zano!
Din acest punct de vedere, stiu ca ai un suflet bun si mare si...ierti derbedei ca mine...
Zadkielix alias D.M

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu