Translate

marți, 23 iunie 2009

DEEA Episodul 18




Iubirea ne frământă pe fiecare, prin toate faţetele...Am ajuns sa ma consider mai mult decat norocos ca te-am intalnit, zano!
Si sa stiica am avut si tupeul de a te aborda, de a trece cu acea indrazneala tipica sa ma prezint, sa te cuceresc si ...sper ca te-am convins!
Deea, esti o parte foarte importanta pentru existenta mea! Sper sa fie ceva si senzational deoarece a scrie cu si despre tine reprezinta tocmai acea ofranda adusa tie, zeito!
De abia astept sa invatam impreuna ...
As avea numai de castigat si de invatat destule,Deea!
Multumesc frumos ca existi!
Zadkielix alias D.M

Un comentariu:

  1. Iubirea e un sentinemt nobil...E ceva ce merita a experimenta!
    Nu de alta, iubirea e un bibelou de portelan, vorba cantecului...Am dreptate?

    RăspundețiȘtergere