Translate

sâmbătă, 27 iunie 2009

DEEA Episodul 21


Lumea si existenta in general sunt percepute de mine un pic diferit...
Skumpa Deea, asa cum mi-ai marturisit si demonstrat,iubirea o simtzi si se experimenteaza doar o singura data!
Ai foarte mare dreptate! Ceea ce simt eu , arat si sper sa se materializeze in ceva frumos, de durata, nobil etc as dori sa se intample cu tine, zano!
Nu voi cauta cuvinte ci, cu acea simtire ce o am vreau sa ti marturisesc ca ai aparut in momentul in care ma intrebam daca exista iubire adevarata...
Nu voi cauta acum motive sau indicii care sa demonstreze...
Cunosc ca de altfel ai un suflet aparte, nobil si posezi acea inteligenta de a vedea absolut tot ceea ce-ti comunic, fara sa te chinui!
Aceasta este un lucru senzational, din punctul meu de vedere...
Si,a cum pe final, iarta-mi scaparile, stangaciile si excesele de copil....Promit sa ma maturizez alaturi de tine.
Ma vei ajuta, skumpete?

Zadkielix alias D.M

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu