Translate

luni, 1 iunie 2009

Lefurile alesilor

Am trait si acest sfarsit de luna Mai si inceput de Iunie multe lucruri cu adevarat faine. Nu voi incepe acum sa mi povestesc eu viata mea deoarece nu imi place in mod deosebit si cu siguranta v-ati plictisi crancen!!!
Asadar, o sa sar "ca un blogger" destul de usor peste aceasta si o sa aterizez pe subeicrul "banii lor cei multzi"... V-am convins?
Nu va enervati, nu va schimbati trasaturuile... Asa suntem noi, un pic fara de reactie, usor fraieriti de multa vreme...
Se pare ca guvernantii se tin de cuvant si au elaborat o lege pentru plafonarea salariilor bugetarilor.Asta nu mai e o noutate... Numai ca proiectul Legii salarizarii unitare a bugetarilor pentru autoritatea executiva, legislativa si judecatoreasca prevede o grila de salarizare in care cel mai mare salariu este de 9.000 de lei.
Suna paradisiac?Daca nu era adevarat, va jur ca nu ma agitam si nu scriam un cuvant!
Conform proiectului de lege, aceasta suma a rezultat in urma inmultirii coeficientului maxim, de 15, cu salariul minim brut, de 600 de lei.... Ce dezamagire...
Prin acest proiect de lege ar putea fi reduse salariile acelor functionari de la Parlament care castiga mai mult chiar decat presedintele Senatului.
Astfel, Nicolae Vacaroiu, ex-presedinte al Senatului, declara in iunie 2008 venituri anuale din salariu de 62.075 de lei, iar presedintele Basescu, de 67.097 de lei. Spre comparatie, Constanta Calinoiu (sef Departament Legislativ la Senat) a declarat in iunie 2008 venituri de 96.494 de lei pe an, iar Madalina Ozana Ududoiu, director general al Centrului International de Conferinte - 93.589 de lei pe an.
Conform legii, niciun functionar nu va putea avea un salariu de baza mai mare decat al presedintelui tarii. Astfel, secretarii si chestorii Senatului si Camerei Deputatilor vor fi remunerati cu 8.220 de lei pe luna, liderii grupurilor parlamentare, cu 7.920 de lei pentru fiecare (coeficient 13,2). Secretarii de stat din cadrul Guvernului si secretarii Comisiilor permanente din Parlament vor fi platiti cu 7.800 de lei pe luna.
Asta ca sa stiti si dumneavoastra cam cat...castiga si ce fel de oameni avem in fata si ...varful piramidei cum este el intesat...
No Commnet!
Zadkielix alias D.M

Un comentariu:

  1. Ma fac si eu parlamentar daca imi dau atati bani. E simplu. Tot ce trebuie sa faci e sa stai sa dormi, in timp ce altii viseaza la promisiunile tale.
    Hai Dany si noi! Nu-i mai critica! Hai si noi :))

    RăspundețiȘtergere