Translate

miercuri, 23 iunie 2010

Declaratia zilei la Mondiale

Autorul golului prin care echipa naţională a Statelor Unite ale Americii s-a calificat în optimile Cupei Mondiale, Landon Donovan, a declarat, la sfârşitul meciului cu Algeria, cu lacrimi în ochi, că motivul calificării din grupele competiţiei a fost credinţa jucătorilor în şansa lor.







"A fost o călătorie lungă în aceşti ultimi patru ani şi sunt foarte mândru de băieţi. Am mers mai departe şi am crezut. Oamenii care mă cunosc ştiu cât de mult am muncit pentru acest moment. Este incredibil. Ştiu că oamenii de acasă s-au uitat şi le transmit că nu am terminat încă", a spus Donovan.






Reprezentiva Statelor Unite ale Americii a învins, miercuri, cu scorul de 1-0 (0-0), naţionala Algeriei, în ultima etapă a grupei C a Cupei Mondiale, şi s-a calificat în optimile competiţiei. Golul victoriei a fost marcat de Landon Donovan în al doilea minut de prelungire al meciului.






Echipa SUA a terminat pe primul loc grupa C a Cupei Mondiale, înaintea Angliei, Sloveniei şi Algeria. Naţionala SUA va întâlni, sâmbătă, în optimile competiţiei, ocupanta locului al doilea din grupa D a Cupei Mondiale.


Sursa
http://prosport.ro
                                             Zadkielix alias D.M

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu