Translate

marți, 25 mai 2010

Marturisirea mea

Recunosc! Poate ca nu e timpul propice pentru a marrturisi, insa latul se strange!
Oare va afecta pe cineva aceasta asumare a Guvernului sau ne vom complace in aceasta eteerna poveste in care omul cinstit si corect e furat de cel nevolnic, cu influenta si smecher cat incape?
Nu am gresit cand am zis ca reducerile astea de salarii sunt singura solutie. Asa e. Mai e o solutie. Stiti cand mi-am dat seama? Mi-am dat seama cand am auzit ca bugetarii se vor revolta cu o greva generala.
Luni ies bugetarii in strada.
Pana aici nimic nou sub soare...Era de asteptat!
Dar, in backround am alte ganduri ce, stau undeva gata sa erupa!Ca nu de-aia populatia alerga innebunita pe la fisc si de-aia cam inceput sa coste hrana de toate zilele aproape un lux...
Ca proaspat bugetar, am semnat impotriva acestei masuri, numai gandindu-ma la acei bani ce ar trebui sa "intre" si subsemnatului incont!
Nu ca as fi anti-sistem, insa aceasta stare de anormalitate in care hotia si prostia se premiazaisi dau mana numai in Romania ar trebui scuturata din radacini!

Dar, dati-mi voie sa revin cu unele comentarii si unele solutii!
Solutia NU e sa ne reduca salariile cu un sfert. Solutia e sa dea un sfert din ei afara daca nu le convine, sa vina la privat, sa vad daca le convine aici. Si de banii aia, cum spuneam, sa faca autostrazi si gata.
Ca m-am saturat de idioti. Generalizare: romanul e atat de credul (cu scuzele de rigoare pentru ceilalti) incat nu-si da seama daca cineva ii pot face un bine sau cineva il trage in piept!
Dovada?
20 de ani de la Revolutie sunt exemplul cel mai convingator ca nimic nu s-a schimbat!
Nimeni nu doreste binele si nu lucreaza decat in propriul sau asa-zis interes...Toate domeniile de activitate sunt undeva la limita existentei iar, generatiile de tineri sunt din ce in ce mai debusolate!
O sa inchei aici aceste ganduri si marturisiri nu inainte de a avea o speranta ca, intr-o zi aceste lucruri vor fi de domeniul trecutului!!!

Zadkielix alias D.M

3 comentarii:

  1. sunt masuri dure, nepopulare, nedemagogice, ce nu vor aduce voturi pdl-ului la urmatoarele alegeri...dar necesare pt a ne scoate din rahatul financiar in care ne-a bagat guvernarea de aur pnl/psd din anii 2007-2008 prin acele cresteri artificiale la salarii si pensii...

    RăspundețiȘtergere
  2. Uneori nu masuri dure, nepopulare, dureroase sunt solutia ci minti deschise ce pricep datele problemei.

    RăspundețiȘtergere
  3. pay time, din pacate...acum platim de la duminica orbului in coace cam tot. haios e doar ca o sa plateasca si orbul alaturi de noi...

    RăspundețiȘtergere