Translate

luni, 24 mai 2010

Moment deosebit, de inaltare spirituala din a doua zi de Rusalii



 "Foc am venit sa arunc pe pamant si cat as vrea sa fie acum aprins ! Si cu botez am a Ma boteza, si cata nerabdare am pana ce se va inde­plini!" (Lc. 12,49-50).







Acest foc invocat de Hristos nu este altceva decat focul Duhului, un foc care va ne va calauzi catre caldura tainei treimice si salasluirea Sa intru noi. Acest foc, numit si Mangaietorul, este singurul care des­chide spre plinatatea tainei lui Dumnezeu:



"In ziua aceea veti cunoaste ca Eu sunt intru Tatal Meu si voi in Mine si Eu in voi... Daca Ma iubeste cineva, va pazi cuvantul Meu si Tatal Meu il va iubi, si vom veni la el si vom face locas la el... acestea vi le-am spus fiind cu voi, dar Mangaietorul, Duhul Sfant, pe Care Il va trimite Tatal, Acela va va invata toate si va va aduce aminte despre toate cele ce v-am spus Eu" (In. 14, 20-26).

  Dumnezeului nostru, Celui in Treime inchinat fie Slava si Puterea, acum si pururea si-n vecii vecilor, Amin!

                                                                                                      Zadkielix alias D.M

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu